zaterdag 30 januari 2016

Nostalgie: De Heksen

De heksen

Auteur: Roald Dahl
Illustraties: Quentin Blake
ISBN: 9789026131943
Uitgeverij: De Fontein
Prijs: € 15,99
Leeftijd: 9-12 jaar

Als kind heb ik dit boek regelmatig gelezen. Later keek ik naar de film. En nu als afsluiter voor de Heksenweek heb ik het boek er weer bij gepakt en gelezen. Want De Heksen kan niet ontbreken in deze week.

Een klassieker die nog steeds heerlijk leest. Een spannend verhaal waar je gelijk vanaf de eerste bladzijde in zit. De heksen in dit boek zul je niet zo makkelijk herkennen, geen heksenhoeden, bezemstelen of andere typische heksendingen. En dat is ook het spannende in dit verhaal, want hoe herken je een echte heks en wat doe je dan? Of wat doen zij met kinderen....

Ook al ken ik het verhaal erg goed, ik vind het nog steeds een goed geschreven boek waar ik weer van heb genoten.


Wil je niet meer wachten en snel één van Roald Dahls boeken lezen? Hier kun je ze bestellen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

What the h@ck!

Auteur: Maria Genova Uitgeverij Kluitman Prijs: € 12,99 Leeftijd 9-99 jaar Al vaker zag ik het boek voorbijkomen...