Auteur: Geronimo Stilton
Uitgeverij: de Wakkere Muis
ISBN Red de witte walvis: 9789085924562
ISBN Het raadsel van de schat: 9789085923947
Prijs: € 9,95 per boek
Leeftijd: 6-11 jaar
Makkelijk lezen
Bij moeilijke woorden zijn de lettergrepen in verschillende kleuren gedrukt. De regelafstand en letters zijn wat groter dan bij de andere boeken van Geronimo Stilton. In plaats van Gi-ga-geitenkaas lees je nu Ki-ka-kaas. Alles is dus net iets makkelijker geschreven. Maar het zijn wel super leuke avonturen.
Red de witte walvis - Avi E3
In het boek staat niet alleen het verhaal. Je vindt er allemaal weetjes over de walvis, en pagina's met moppen en spelletjes.
Het raadsel van de schat - Avi M4
Dit is weer een heel ander avontuur. Dit keer gaat Geronimo samen met Klem, Thea, neefje Ben en tante Lillie op zoek naar een schat. Lang geleden was oom Sub hier ook naar aan het zoeken, maar hij kwam nooit terug.
Maar nu hebben ze een kaart en kunnen ze op pad. Maar dat moet je natuurlijk niet vertellen als er piraten meeluisteren. Of ze een schat vinden? Lees het zelf maar.
Het zijn boeken die ook geschikt zijn voor kinderen die nog niet zo lang lezen. Maar ze zijn zeker niet kinderachtig. Dus ook als je al iets ouder bent, zul je nog veel plezier aan deze boeken beleven.
Meer informatie, of wil je ze bestellen?
Er zijn nog meer Makkelijk Lezen boeken van Geronimo Stilton, deze vind je hier.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten