dinsdag 13 oktober 2015

Welkom op dit blog over kinderboeken!

Al enige tijd ben ik me als ouder van 2 kinderen aan het verdiepen in de wereld van kinderboeken. We zijn al vroeg begonnen met voorlezen en inmiddels is de oudste zelf aan het leren lezen.

Op de basisschool van mijn kinderen hebben ze een prachtige schoolbibliotheek met een hele ruime collectie boeken. Ik ben één van de biebouders die een paar keer per maand helpt bij het netjes houden van deze collectie, het meedenken over nieuwe aankopen en het invoeren van alle boeken. De laatste tijd komen er ook steeds meer kinderen advies vragen over boeken. Wat is leuk, wat kan ik al lezen etc.

Daarom dit blog met recensies over boeken, maar ook tips, nieuwtjes en andere leuke weetjes over kinderboekenland. Naast diverse nieuwe boeken kun je af en toe ook een wat ouder, maar toch nog populair boek tegenkomen. Zal ik wat vertellen over series, maar ook over het AVI systeem.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

What the h@ck!

Auteur: Maria Genova Uitgeverij Kluitman Prijs: € 12,99 Leeftijd 9-99 jaar Al vaker zag ik het boek voorbijkomen...